مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 07:322022-04-08سياسي

اصلاح آیین نامه سهام عدالت منتظر معرفی نمایندگان دولت در کارگروه سهام


رییس هیأت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی گفت: هنوز نمایندگان دولت برای کارگروه سهام عدالت در زیر مجموعه شورای عالی بورس معرفی نشده اند.

- حسین امینی خواه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد آخرین خبرها از اصلاح آیین نامه سهام عدالت اظهار داشت: در این راستا کارگروهی در زیرمجموعه شورای عالی بورس تشکیل شده است که همه موضوعات سهام عدالت در این کارگروه باید دنبال شود، در این کارگروه نماینده حقیقی از شورای عالی بورس، نماینده ای از وزارت امور اقتصادی و دارایی و نماینده ای از کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی باید حضور داشته باشند که هنوز دولت نمایندگان خود برای این کارگروه را معرفی نکرده است.

وی گفت: پیشنهادات برای اصلاح آیین نامه معاملاتی سهام عدالت توسط کارگروه یاد شده تهیه و برای تصویب به شورای عالی بورس ارائه می شود.

امینی خواه می گوید که وی و خزایی در جلساتی که قبل از عید برگزار شد شرکت کرد که حاصل آن جلسات تهیه تبصره یک ماده 3 آیین نامه آزادسازی سهام عدالت است که به شورای عالی بورس پیشنهاد شده است.

رییس هیأت مدیره کانون شرکت های سرمایه گذاری استانی گفت: باید بقیه آیین نامه هم در راستای حذف مغایریت ها و اصلاح امور سهام عدالت تدوین و به شورای عالی بورس پیشنهاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح آیین نامه سهام عدالت منتظر معرفی نمایندگان دولت در کارگروه سهام

اصلاح آیین نامه سهام عدالت منتظر معرفی نمایندگان دولت در کارگروه سهام