مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-08ورزشي

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر:جز در ورزشگاه پیشنهادی خود به میدان نمی رویم


مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر گفت: فقط در زمین شماره یک نفت امیدیه در دیدار جام حذفی به میدان خواهیم رفت و تسلیم تصمیم سازمان لیگ نخواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ساعاتی پس از اعلام میزبانی تیم خلیج فارس از مس رفسنجان در بندرماهشهر، سازمان لیگ با ارسال نامه ای دیگر این موضوع را منتفی دانست و خواهان برگزاری بازی در آبادان شد.

در همین راستا، ایوب عسکری مدیرعامل باشگاه خلیج فارس اظهار کرد: با تلاش هایی که در جهت رفع نواقص ورزشگاه شهدا انجام گرفت، صبح روز گذشته سازمان لیگ این زمین را تایید کرد، اما ساعاتی بعد با ارسال نامه ای حرف خود را پس گرفت.

وی با بیان اینکه این که چه اتفاقاتی در این چند ساعت رخ داد که سازمان لیگ حرف خود را پس گرفت بر ما هم پوشیده است، گفت: این اتفاقات برنامه ریزی شده است، شما به شماره دو نامه ای که سازمان لیگ زده دقت کنیدد، در نامه ای که به تاریخ 1400/01/17 به شماره 110/29614 مبنی بر عدم تایید ورزشگاه زده در انتها اعلام داشته که ورزشگاه پیشنهادی را اعلام کنید و ما هم بلافاصله طی نامه ای ورزشگاه شماره یک شهدا نفت امیدیه را اعلام کردیم، ولی در اقدامی عجیب ساعات پایانی دیشب از طریق رییس هیات فوتبال شهرستان نامه ای دیگر با شماره ای قبل تر از نامه ارسالی به شماره (110/29597 در همان روز 17 فروردین ) برای ما جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر:جز در ورزشگاه پیشنهادی خود به میدان نمی رویم

مدیرعامل باشگاه خلیج فارس ماهشهر:جز در ورزشگاه پیشنهادی خود به میدان نمی رویم