مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 11:072022-04-08سياسي

مجتمع دامپروری دیباج مطالبه جدی است/ خسران مردم به سبب اختلافات


امام جمعه دیباج با بیان اینکه احداث مجتمع دامپروری در دیباج مطالبه مردمی است، گفت: این طرح یکی از مهم ترین مصوبات سفر استاندار سمنان بود که بلاتکلیف مانده است.

- ، حجت الاسلام حسین قریب بلوک صبح آدینه در نشستی با خبرنگاران به میزبانی دفتر خود با بیان اینکه یکی از مهم ترین مصوبه سفر استاندار سمنان و مطالبه دامداران منطقه دیباج احداث مجتمع دامپروری است، تاکید کرد: متأسفانه به دلیل عدم همکاری دو نظام صنفی این مطالبه مردم محقق نشده و در بلا تکلیفی قرار دارد.

وی با بیان اینکه دیباج 120 دامدار با 35 هزار رأس دام دارد، افزود: اختلاف دو نظام صنفی نباید جلوی احداث مجتمع دامپروری که تاکید استاندار سمنان و مسئولان اجرایی بوده را بگیرد و مردم را از این حق بزرگ محروم سازد.

وی با بیان اینکه مجتمع دامپروری در دیباج خواسته 10 ساله دامداران است و انتظار داریم استاندار سمنان و مسئولان ارشد شهرستان دامغان با ورود مجدد به موضوع، این اختلاف را برطرف کنند، ابراز کرد: کشاورزی و دامپروری دو ظرفیت این منطقه است که یکدیگر را نیز پوشش می دهند.

امام جمعه دیباج با بیان اینکه این شهر یک هزار و 800 هکتار زمین زراعی و باغی دارد، گفت: باغداران ما نیز باید از خدمات و تسهیلات دولت برخوردار شوند البته برای کمک به رونق بخش کشاورزی در دیباج برای هر هکتار 400 میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع دامپروری دیباج مطالبه جدی است/ خسران مردم به سبب اختلافات

مجتمع دامپروری دیباج مطالبه جدی است/ خسران مردم به سبب اختلافات