مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-08فرهنگي

جایزه ویژه جشنواره بین المللی کارتون یمیتوس یونان به کاریکاتوریست جهرمی رسید


محسن نعمت اللهی در گفتگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: نهمین جشنواره بین المللی کارتون یمیتوس یونان 2021 با موضوع تغییرات آب و هوا برگزار شد.

وی افزود: تعداد 945 کارتون از 390 کارتونیست دنیا به این جشنواره ارسال شد که در میان آثار برتر، اثر سعید صادقی هنرمند جهرمی حائز مقام برتر و کسب جایزه ویژه این جشنواره شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: افتتاحیه نمایشگاه و اهدای جوایز این جشنواره، با حضور تعداد محدودی از مهمانان و مدعوین به صورت حضوری و بقیه اعضای هیئت داوران و منتخبان به صورت ویدیو کنفرانس و از طریق وب سایت شهرداری یمیتوس به صورت زنده برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، یمیتوس یک شهر در یونان است که برای نهمین دوره میزبان نمایشگاهی طراحی های کاریکاتور، کارتون و فیلم کوتاه مرتبط با موضوع خود است.

سعید صادقی ، متولد شهرستان جهرم و فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه هنر تهران است؛ وی علاوه بر تدریس به عنوان دبیر هنر در مدارس شهرستان جهرم در زمینه نقاشی، گرافیک، کاریکاتور و کارتون فعالیت داشته و با برخی نشریات و خبرگزاری ها نیز همکاری می کند.

 وی که در خانه کاریکاتور ایران و انجمن کاریکاتور حوزه هنری استان فارس عضویت دارد تا کنون خالق صد ها اثر بوده و بیش از یکصد اثر او نیز در جشنواره های مختف داخلی و خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه ویژه جشنواره بین المللی کارتون یمیتوس یونان به کاریکاتوریست جهرمی رسید

جایزه ویژه جشنواره بین المللی کارتون یمیتوس یونان به کاریکاتوریست جهرمی رسید