مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-08سياسي

کم آبی تابستان را در لاهرود از هم اکنون باید تدبیر کرد


کم آبی در فصل تابستان را باید به شکل اصولی و درست مدیریت کرده و کم و کاستی ها را در شهرستان مشگین شهر جبران کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش لاهرود اظهار کرد: مطالبه گری باید به یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شود و اینکه عده ای این مطالبه گری را خودنمایی می دانند، اصلاً تفکر درستی نیست.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه میهمانی خدا و تسلیت وفات حضرت خدیجه تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان باید در مساجد تمامی بخش ها و روستاها روحانی دعوت شده و مسائل معنوی و مذهبی برای جوانان بازگو شود.

امام جمعه لاهرود تدارک افطاری ساده برای روزه داران در مساجد را حائز اهمیت دانست و گفت: برگزاری جلسات تفسیر و احکام بعد از نمازهای جماعت ظهر در مساجد برای تربیت دینی مردم منطقه ضروری است.

حجت الاسلام صفری رسیدگی به امور مردم را از وظایف اصلی مسئولان نظام اعلام کرد و افزود: در آستانه تابستان باید آب و فاضلاب به فکر جبران کسری آب منطقه باشد و هر راهکاری که لازم است با مدیریت درست در بخش های مختلف برای کسری آب اندیشیده شود.

وی قطع انشعابات غیرمجاز را در جبران کسری آب مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: کمبود آب سال های متمادی است که باغداران و کشاورزان منطقه را رنج می دهد و امیدواریم کم آبی در فصل تابستان به شکل اصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم آبی تابستان را در لاهرود از هم اکنون باید تدبیر کرد

کم آبی تابستان را در لاهرود از هم اکنون باید تدبیر کرد