مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 16:372022-04-08سياسي

امام جمعه اصفهان: مردم چند نفره بروند و بساط روزه خواران را به هم بریزید


ما به فاطمیون افاغنه افتخار می کنیم و واقعاً بچه های خوبی هستند، برخی ها می گویند که بیشتر مشکلات ما افاغنه هستند اما نباید اینگونه بیان شود.

- آیت الله طباطبایی نژاد: ما به فاطمیون افاغنه افتخار می کنیم و واقعاً بچه های خوبی هستند، برخی ها می گویند که بیشتر مشکلات ما افاغنه هستند اما نباید اینگونه بیان شود.

امام جمعه اصفهان گفت: در برخی از شهرستان های استان اصفهان کمبود کارگر اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر؛ آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان با بیان اینکه روزه گرفتن توفیقی است که نصیب ما می شود، اظهار داشت: هر آن کس که روزه نمی گیرد به جز افرادی که توانایی روزه گرفتن ندارند، مورد توفیق خدا نیست.

وی با بیان اینکه مسلمانان باید سختی تحمل کنند، بد و خوب را تشخیص دهند تا در غربال خداوند قرار بگیرند، افزود: شاهد برخی از روزه خواری ها هستیم که شایسته نیست و باید در این زمینه کار فرهنگی بیشتری انجام شود.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه صدقه دادن نباید با منت و سرزنش باشد، اضافه کرد: کمک کردن به دیگران امر پسندیده ای است که باید تنها برای رضایت خدا انجام شود.

وی با اشاره به مضروب شدن روحانیان در حرم مطهر رضوی ابراز داشت: برای سلامتی این روحانی که هنوز در بستر بیماری است دعا می کنیم و یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اصفهان: مردم چند نفره بروند و بساط روزه خواران را به هم بریزید

امام جمعه اصفهان: مردم چند نفره بروند و بساط روزه خواران را به هم بریزید