مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 20:572022-04-08پزشكي

تزریق واکسن خللی در روزه داری ایجاد نمی کند


مسؤول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان درباره روزه داری و واکسیناسیون گفت: واکسن، جنبه تغذیه ندارد و تزریق آن بر اساس آنچه که از سوی مراجع دینی اعلام شده است خللی در روزه داری ایجاد نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان،  رضا فدایی مسؤول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان با بیان اینکه در زمان حاضر در کلانشهر اصفهان مراکز تجمیعی پل شهرستان و گلستان شهدا در 2 نوبت صبح و عصر فعال است، اظهار داشت: در زمان حاضر کمبودی از نظر واکسن نداریم و حدود 10 نوع واکسن ایرانی و خارجی در مراکز تجمیعی موجود است و مردم می توانند برای تکمیل واکسیناسیون خود به آن ها مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه در زمان حاضر شیفت شبانه واکسیناسیون نداریم، تصریح کرد: در مراکز بهداشت و جامع سلامت نیز واکسن کرونا از نوع سینوفارم موجود است و به مراجعه کنندگان تزریق می شود اما برای دریافت سایر انواع واکسن کرونا باید به مراکز تجمیعی مراجعه شود.

فدایی درباره بازگشایی مدارس نیز توضیح داد: حدود 80 درصد از دانش آموزان مقطع دبیرستان واکسن کرونا را دریافت کردند اما در رده های سنی پایین تر تاکنون حدود 10 درصد آن ها واکسن تزریق کرده اند بنابراین با توجه به حضوری شدن کلاس های درس از خانواده ها می خواهیم که هرچه زودتر برای واکسیناسیون فرزندان خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن خللی در روزه داری ایجاد نمی کند

تزریق واکسن خللی در روزه داری ایجاد نمی کند