مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 07:322022-04-09بين الملل

پاک آیین: شورای حقوق بشر یک نهاد در خدمت آمریکا و غرب است


کشورهایی که به قطعنامه تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر رای دادند به طور عمده مثل آمریکا، خودشان دستشان در مسایل نقض حقوق بشر آلوده است.

- یک دیپلمات پیشین کشورمان گفت: کشورهایی که به قطعنامه تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر رای دادند به طور عمده مثل آمریکا، خودشان دستشان در مسایل نقض حقوق بشر آلوده است.

محسن پاک آیین در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تعلیق عضویت روسیه در شورای حقوق بشر گفت: این اقدام به اتهام کشتار مردم شهر بوچا و با حمایت کشورهای غربی در شورای حقوق بشر سازمان ملل مطرح شده است.

موضوعی که روس ها آن را تکذیب و صحنه سازی عنوان می کنند و هنوز برای مردم جهان حقایق این اتفاق مشخص نشده است.

وی درباره نهاد شورای حقوق بشر اظهار کرد: این نهاد معمولا با انگیزه های سیاسی و استانداردهای دوگانه درباره وضعیت حقوق بشر در کشورهای جهان قضاوت می کند و مواردی که در جهت قدرت های بزرگ و حامیان مالی سازمان ملل است بعضا تصمیم گیری می کند.

سال هاست که چشم خود را بر روی جنایات رژیم صهیونیستی که نسل کشی می کند، بسته است و حاضر نیست آن را محکوم کند یا مجازاتی را علیه این رژیم وضع کند یا در هفت سال گذشته چشم خود را بر روی جنایت عربستان در یمن بسته است؛ رویکرد این شورا مشوق عربستان در قتل عام مردم یمن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاک آیین: شورای حقوق بشر یک نهاد در خدمت آمریکا و غرب است

پاک آیین: شورای حقوق بشر یک نهاد در خدمت آمریکا و غرب است