مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-09پزشكي

افزایش تدریجی کرونایی ها در خمین


رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خمین از افزایش تدریجی آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 در این شهرستان طی روزهای اخیر خبر داد.

- دکتر مجتبی دیده دار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند کاهش میزان مبتلایان به بیماری کووید 19 در روزهای پایانی سال گذشته در شهرستان خمین اظهار کرد: این شهرستان در تعطیلات نوروزی وضعیت پایداری را از نظر میزان درگیری مردم با بیماری کووید 19 تجربه کرد اما در روزهای اخیر و پس از پایان تعطیلات نوروزی افزایش تدریجی میزان مبتلایان مشاهده می شود.

وی با اشاره به افزایش 10 درصدی میزان بستری بیماران کرونایی پس از تعطیلات نوروزی گفت: آمار مراجعین سرپایی کرونایی ها نیز روند افزایشی پیدا کرده است اما به دلیل پوشش مناسب واکسیناسیون در خمین که جزو دانشکده های پیشتاز کشور به شمار می رود وضعیت بیماری بحرانی نبوده و با وجود اینکه انتظار می رفت پس از تعطیلات نوروزی شاهد افزایش چشمگیر کرونایی ها و میزان مراجعین باشیم اما خوشبختانه شرایط خوبی از نظر ابتلا وجود دارد و در حال حاضر تنها 10 نفر در بیمارستان به دلیل ابتلا به کووید 19 بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه بررسی ها و شواهد نشان دهنده گسترش موارد ابتلا به سویه اُمیکرون است، اظهار کرد: این امر منجر به افزایش آمار موارد مثبت ابتلا، مراجعین سرپای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تدریجی کرونایی ها در خمین

افزایش تدریجی کرونایی ها در خمین