مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:272022-04-09سياسي

قدم در راه جهاد، با نیروی عشق و ایمان/ گروه های جهادی؛ ادامه دهنده راه شهدا هستند


وقتی سخن از جهاد می آید فکر همه ما به سمت جنگ و میادین جبهه می رود جدا از اینکه در مقطع فعلی، جهاد واژه ای بیش از حضور در جنگ است.

جهاد می تواند شاد کردن دل یک کودک یا تبسم شیرین روی صورت یک مادر باشد.

امروزه جهاد نه تنها در میدان های جنگ بلکه در کوچه و خیابان صورت می گیرد همه ما می توانیم با حضور داوطلبانه در گروه های جهادی نقش یک مجاهد واقعی را در جامعه ایفا کنیم.

با افزایش تحریم ها و دشوار شدن سطح زندگی، بیش از هر زمان دیگری به مساعدت یکدیگر نیازمندیم، هستند کسانی که خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی هم وطنان خود را یاری می کنند و کمک حال شهروندان خود در روزهای سخت زندگی می شوند.

خیّرینی که به صورت فردی بخشی از سرمایه خود را وقف نیازمندان می کنند و یا صاحبان مشاغلی که بدون دریافت کوچک ترین هزینه، در مناطق محروم شهر برای خدمات رسانی به افراد بی بضاعت از هم پیشی می گیرند.

همه این ها نوعی جهاد محسوب می شود؛ در این بین گروه هایی در همین راستا به وجود آمده که مجموعه ای از کمک های نقدی و خدمات رسانی را با شناسایی افراد و مناطق محروم در اقصی نقاط استان اردبیل به مرحله عمل می رسانند.

گروه های جهادی به صورت خودجوش و بدون اتّکا بر نهاد یا سازمان خاصی، در راستای سهولت و ارتقای سطح معیشت افراد محروم اقدامات خاصی انجام می دهند،گروه جهادی نونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدم در راه جهاد، با نیروی عشق و ایمان/ گروه های جهادی؛ ادامه دهنده راه شهدا هستند

قدم در راه جهاد، با نیروی عشق و ایمان/ گروه های جهادی؛ ادامه دهنده راه شهدا هستند