مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 08:472022-04-09اقتصادي

لوازم یدکی تقلبی و قاچاق در چهارمحال و بختیاری جمع آوری می شود


معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از جمع آوری لوازم یدکی تقلبی و قاچاق و برخورد با عرضه کنندگان متخلف در این حوزه خبر داد.

- غلامرضا قائدامینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طرح جمع آوری لوازم یدکی قاچاق و تقلبی در چهارمحال و بختیاری در ابتدا با دو قلم کالای باتری و کمک فنر عملیاتی می شود.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کلیه لوازم یدکی دارای شناسه اختصاصی است هر کدام از این شناسه ها مربوط به یک نوع کالا بوده و هر کالا با سطوح کیفی مختلف، شناسه های متفاوت دارند.

وی اظهار داشت: در اجرای این طرح فقط موضوع قاچاق مطرح نیست بلکه کلیه لوازم یدکی خودرو که در سطح عرضه وجود دارد از لحاظ تقلبی بودن هم بررسی می شود و چنانچه تقلبی بودن کالا برای بازرسین سازمان صمت استان محرز شود از سطح عرضه جمع آوری و با متصدیان واحد صنفی برابر قانون نظام صنفی برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کد رهگیری برای مصرف کننده بسیار مفید است، زمانی که مصرف کننده لوازم یدکی خودرو، قطعه را خریداری می کند، شناسه کالا درج شده است و فروشنده، شناسه را به سامانه پیامکی ارسال و سامانه درباره اصالت آن اطلاع رسانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوازم یدکی تقلبی و قاچاق در چهارمحال و بختیاری جمع آوری می شود

لوازم یدکی تقلبی و قاچاق در چهارمحال و بختیاری جمع آوری می شود