مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-09اقتصادي

روند افزایشی کرونا در خراسان جنوبی/ روزانه 147 بیمار جدید داریم


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری از کرونای خراسان جنوبی گفت: هفته آخر اسفندماه تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی روزانه 70 نفر بوده که این آمار در روزهای اخیر به 147 نفر رسیده است.

- غلامرضا شریف زاده در گفت و گو با در خراسان جنوبی بیان کرد: در هفته آخر اسفندماه تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی روزانه 70 مورد بوده است که این آمار در روزهای شانزدهم و هفدهم فروردین ماه به 147 مورد رسیده است.

شریف زاده با اشاره به اینکه بیماران بستری دارای علائم تنفسی و کرونا مثبت در بیمارستان ها تغییر چندانی نکرده است، ادامه داد: هفته آخر اسفند تعداد بستری های تنفسی ما 37 مورد بوده است که در این روزها به حدود 42 مورد رسیده است.

وی گفت: تعداد کرونا مثبت های بستری در بیمارستان ها نیز در بازه زمانی بیان شده 32 مورد بوده است که این آمار به 35 مورد رسیده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کرونا در خراسان جنوبی اظهار کرد: هر چند آمار بستری های ما افزایش چندانی نداشته است ولی احتمال دارد با توجه به افزایش قابل توجه مبتلایان، این آمار نیز در هفته های آتی افزایشی شود.

شریف زاده در پاسخ به این سوال که آیا بازگشایی مدارس در این افزایش ابتلاء تأثیر داشته است یا خیر بیان کرد: مدارس چند روزی است که باز شده است و این افزایش ارتباطی با بازگشایی ندارد بلکه بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی کرونا در خراسان جنوبی/ روزانه 147 بیمار جدید داریم

روند افزایشی کرونا در خراسان جنوبی/ روزانه 147 بیمار جدید داریم