مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-09اقتصادي

جزییات ثبت نام «نهضت ملی مسکن» در استان بوشهر


مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در اجرای نهضت جهش تولید مسکن، تاکنون برای ساخت بیش از 15 هزار واحد مسکونی در استان زمین تأمین شده و برای ساخت 30 هزار واحد مسکونی دیگر تهیه زمین آن در حال طی شدن فرایند آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ازبوشهر، سید محمود دستغیبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از این تعداد 28 هزار نفر آنان حائز شرایط دریافت مسکن شده اند اظهار داشت: تاکنون چهار هزار نفر از متقاضیان مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن نسبت به صدور شماره حساب بانکی اقدام کرده و دو هزار و 300 نفر اقدام به واریز وجه آورده اولیه کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه تاکنون دو هزار و 300 نفر از متقاضیان مسکن اقدام به واریز وجه آورده اولیه کرده اند گفت: در راستای سیاست های ابلاغی تاکنون عملیات اجرایی چهار هزار واحد مسکونی در استان بوشهر آغاز شده است.

دستغیبی از تأمین زمین برای اجرا طرح جهش تولید مسکن خبر داد و خاطر نشان کرد: زمین برای ساخت 15 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر فراهم شده و برای ساخت 30 هزار واحد مسکونی دیگر تهیه زمین آن در حال طی شدن فرایند آن است.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه دو ساله باید در شهرهای استان 21 هزار و 500 واحد مسکونی در شهرها و پنج هزار و 200 واحد مسکن روستایی ساخته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات ثبت نام «نهضت ملی مسکن» در استان بوشهر

جزییات ثبت نام «نهضت ملی مسکن» در استان بوشهر