مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 10:472022-04-09پزشكي

فامنین و نهاوند در وضعیت نارنجی، بقیه شهرهای همدان زرد


استاندار همدان با بیان اینکه وضعیت رنگ بندی شهرستان های فامنین و نهاوند نارنجی و بقیه شهرهای استان زرد است گفت: زمینه افزایش تزریق دُز سوم واکسن کرونا در استان فراهم شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان با تأکید بر لزوم ایجاد زمینه افزایش تزریق دُز سوم واکنس کرونا در استان اظهار کرد: شیوه های اقناع مردم در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تزریق دُز های مختلف واکسن کرونا، در دستور کار اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز قرار گیرد.

  وی با بیان اینکه تزریق دُز اول برای کودکان 5 تا 11 سال، در دستور کار مراکز مربوطه قرار گیرد گفت: شیوه نامه های ستاد ملی مدیریت کرونا در باره محدودیت های اعمال شده متناسب با رنگ بندی، مطابق با رنگ بندی شهرستان ها ی استان انجام و اجرا شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز همدان در راستای تبیین معایب و تبعات برگزاری کلاس های درس به صورت غیر حضوری و همچنین مزایای برگزاری به صورت حضوری اقدام کنند گفت: از سوی دیگر باید نظارت بیشتری بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط ناوگان حمل ونقل درون و برون شهری انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فامنین و نهاوند در وضعیت نارنجی، بقیه شهرهای همدان زرد

فامنین و نهاوند در وضعیت نارنجی، بقیه شهرهای همدان زرد