مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-09سياسي

امسال قاطعانه تر با عاملان تیراندازی برخورد می شود


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس مانند سال گذشته عزم خود را جزم کرده تا این بار قاطعانه تر با مجرمان و خصوصا عاملان تیراندازی برخورد کرده و امنیت را به شکل مطلوبتری در استان حاکم کند.

-   سردار علی اکبر جاویدان در نشست مسئولان عالی قضایی و انتظامی استان که به منظور پیشگیری از جرم تیراندازی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه برخورد با جرائم خشن همواره در دستور کار پلیس قرار داشته، مقابله با جرم تیراندازی نیز همواره جزو اولویت هایی است که دنبال می شود.

وی ادامه داد: از سال گذشته که نشست های مشترک پلیس و دستگاه قضایی برای برخورد با جرم تیراندازی آغاز شد، تاکنون جلسات زیادی تشکیل و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و شاهد نتایج مناسبی در راستای برخورد با عاملان تیراندازی بوده ایم.

جاویدان با بیان اینکه آمار تیراندازی در استان کرمانشاه تقریبا میانگین تیراندازی های رخ داده سطح کشور است، گفت: با این حال در برخورد با چنین مجرمانی وضعیت بسیار بهتری نسبت به خیلی استان های دیگر داریم.

این مقام عالیرتبه انتظامی با اشاره به دستگیری 48 نفر از عاملان تیراندازی در یک ماه اخیر توسط پلیس کرمانشاه، گفت: به نظر می رسد برای بازدارندگی بیشتر لازم است دستگاه قضایی احکام قاطعانه تری را در خصوص این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال قاطعانه تر با عاملان تیراندازی برخورد می شود

امسال قاطعانه تر با عاملان تیراندازی برخورد می شود