مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-09ورزشي

برنامه های ملاقات مردمی هدفمند و برای تسریع در رفع مشکلات است


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های ملاقات مردمی هدفمند بوده و بر تسریع در رفع مشکلات، تنگناها و خواسته های بحق مردم تاکید دارد.

- ، علی احمد زاده ظهر شنبه در حاشیه ملاقات عمومی با مردم در جمع خبرنگاران افزود: برنامه ای مستمر برای ملاقات عمومی با مردم داریم و هر هفته روزهای شنبه برنامه ملاقات چهره به چهره با مردم خواهم داشت.

وی بیان داشت: ملاقات عمومی با مردم با هدف طرح و بررسی، پیگیری و رفع مشکلات آنان برگزار شده و توصیه ها و پیشنهادهای لازم در راستای گره گشایی از مشکلات عمومی و خصوصی مردم ارائه می شود.

احمد زاده افزود: برنامه ملاقات های عمومی فرصتی برای بیان مسائل و مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان خواهد بود.

وی تصریح کرد: در این برنامه مشکلات و درخواست های مطرح شده به صورت عمومی و یا اختصاصی و بیشتر پیرامون مسائل اقتصادی، عمرانی، اشتغالزایی و ورزشی بود.

استاندار با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی که دستورات لازم به آنها صادر می شود، موظف اند مشکلات و درخواست های مردمی در این دیدارها و ملاقات های عمومی را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند، گفت: علاوه بر برنامه ملاقات عمومی هفتگی که به صورت رو در رو برگزار می شود، هفته ای یک بار هم با سفر به مناطق دور دست استان از نزدیک با مردم ملاقات دارم و مشکلات آنها بررسی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ملاقات مردمی هدفمند و برای تسریع در رفع مشکلات است

برنامه های ملاقات مردمی هدفمند و برای تسریع در رفع مشکلات است