مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 15:472022-04-09سياسي

مسجد پایگاه بزرگ اسلام و انقلاب است/توقف رشد جمعیت در مازندران


استاندار مازندران از مساجد به عنوان پایگاه بزرگ اسلامی و انقلابی یاد کرد و توجه ویژه برای حل مشکلات فراروی را مهم دانست و گفت: نوسازی امکانات و تجهیزات مساجد الزامی است.

- ، سید محمود حسینی پور بعدازظهر شنبه در شورای اداری امور مساجد استان با تسلیت شهادت دو روحانی مساجد در حرم رضوی به دست عوامل تکفیری اظهار داشت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد افول جریان وهابیت و تکفیری در منطقه باشیم.

وی از سردار سلیمانی به عنوان فرمانده شجاع جبهه مقاومت مقابل جریان تکفیری یاد کرد و افزود: امیدواریم شاهد افول جریان تکفیری در منطقه باشیم.

وی با گرامیداشت ماه مبارک رمضان از مساجد به عنوان پایگاه بزرگی برای اسلام و انقلاب یاد کرد و گفت: نقش مرجعیت و قدرت معنوی مسجد و تبدیل شدن آن به پایگاه جریان مختلف دینی و مذهبی ضرورت توجه بیشتر را طلب می کند.

استاندار مازندران تاکید کرد: هرچه قدر نسبت به مساجد کم توجه باشیم باید مقابل مسائل و هجمه های فرهنگی تسلیم شویم و اگر امروز شاهد پدیده های نوظهور در جامعه هستیم یکی از دلایل کم رنگ شدن نقش مساجد است.

حسینی پور یادآور شد: در دوران انقلاب و دفاع مقدس مساجد به عنوان پایگاهی مهم بودند و اساس مدیریت دفاع مقدس در مساجد شکل گرفت و توانستیم این جنگ تمام عیار را پیش بریم ولی امروز مقابل جنگ اقتصادی دشمن برخی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد پایگاه بزرگ اسلام و انقلاب است/توقف رشد جمعیت در مازندران

مسجد پایگاه بزرگ اسلام و انقلاب است/توقف رشد جمعیت در مازندران