مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 16:122022-04-09دانش

بازگشت پر نشاط دانشجویان به دانشگاه صنعتی شریف/ شریف روحی تازه گرفت


پس از گذشت بیش از دو سال از شیوع کرونا و آموزش مجازی، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف امروز 20 فروردین با شور و اشتیاق به دانشگاه بازگشتند تا اموزش حضوری از سر گرفته شود.

- پس از گذشت بیش از دو سال از شیوع کرونا و آموزش مجازی، دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف امروز 20 فروردین با شور و اشتیاق به دانشگاه بازگشتند تا اموزش حضوری از سر گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اینکه دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا و بهبود شرایط کرونایی منجر به بازگشت به آموزش حضوری در دانشگاه ها شد، دانشگاه های مختلف از تاریخ 14 فروردین اقدام به ازسرگیری آموزش حضوری کرند.

در این راستا، دکتر رسول جلیلی رییس دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: با فضایی که شکل گرفته و انتظاری که دولت از ما دارد، تلاش می کنیم در پایان ماه مبارک رمضان دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی 1400 را ضمن استقرار در خوابگاه در کلاس های حضوری دانشگاه نیز پذیرا باشیم و باقیمانده دانشجویان دوره کارشناسی نیز تا قبل از نیم سال تحصیلی در دانشگاه حاضر خواهند شد ضمن اینکه همه دانشجویان تا پایان ترم در دانشگاه حاضر خواهند شد.

دانشگاه صنعتی شریف پیش از این اعلام کرده بود که با توجه به اولویت بودن سلامتی دانشجویان، از تاریخ 20 فروردین یعنی امروز آموزش حضوری را از سر میگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت پر نشاط دانشجویان به دانشگاه صنعتی شریف/ شریف روحی تازه گرفت

بازگشت پر نشاط دانشجویان به دانشگاه صنعتی شریف/ شریف روحی تازه گرفت