مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 17:222022-04-09پزشكي

تزریق دز سوم واکسن کرونا در کرمانشاه باید مورد توجه جدی قرار گیرد


استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت تبیین و اقناع افکار عمومی برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا، گفت: تزریق دز سوم واکسن کرونا در کرمانشاه باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کودکان پنج تا 12 سال در مقایسه با گروه های سنی بالاتر، کمتر است و بر همین اساس انتظار داریم خانواده ها همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: عامل واکسیناسیون کرونا یکی از دلایل مهم در کاهش تعداد مبتلایان به کرونا و عبور از پیک ششم بود و بر اساس توصیه صورت گرفته باید واکسیناسیون به عنوان راهکاری در دسترس برای کنترل بیماری کرونا مدنظر قرار گیرد و هم استانی هایی که تاکنون واکسن دُز سوم خود را تزریق نکرده اند در اسرع وقت نسبت به این کار اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه از ضرورت تبیین و اقناع افکار عمومی برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا با همکاری فعالان عرصه اطلاع رسانی خبر داد و تصریح کرد: صدا و سیما و رسانه ها برای پیشگیری از شیوع دوباره بیماری کرونا فعالانه عمل کنند تا روند کاهش محدودیت و ممنوعیت ها تداوم پیدا کند.

امیری مقدم رعایت توصیه های بهداشتی توسط اقشار مختلف را ضروری دانست و گفت: براساس تصمیم ستاد کرونا بازگشایی مراکز آموزشی با جدیت استمرار دارد و با توجه به اینکه تعطیلی مدارس و دانشگاه ها خسارت های غیرقابل جبرانی ایجاد کرده و عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دز سوم واکسن کرونا در کرمانشاه باید مورد توجه جدی قرار گیرد

تزریق دز سوم واکسن کرونا در کرمانشاه باید مورد توجه جدی قرار گیرد