مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 17:572022-04-09سياسي

بهبود معیشت مردم در اولویت است


رییس شورای هماهنگی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان در نشست با نمایندگان استان، بهبود معیشت مردم را از اولویت های اساسی حرکت جمعی دستگاههای متولی در سال 1401 برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی معین وزیری در جلسه مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان که با حضور نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد بر ضرورت رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: رفع دغدغه های مقام معظم رهبری در بهبود وضعیت معیشت مردم با همفکری نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در اولویت است.

  وی افزود: سخنان رهبر معظم انقلاب نشان دهنده این است که ایشان همواره نسبت به مسئله معیشت مردم دغدغه داشته اند و  همواره به خصوص در طی سال های اخیر یکی از مطالبات اصلی حضرت آقا از مسئولان رسیدگی به  وضعیت اقتصادی مردم بوده است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: رفع دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه معیشت مردم مهمترین هدف و راهبرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی است که در استان با نظر و همفکری نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت رفع مشکلات معیشتی مردم در سالی که حضرت آقا بنام سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامیدند در دستور کار مدیران ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود معیشت مردم در اولویت است

بهبود معیشت مردم در اولویت است