مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 21:172022-04-09سياسي

مرکز نگهداری بیماران روانی در البرز تعطیل شد


همزمان با انتشار فیلم ضرب وشتم پسر نوجوان در یک مرکز شبانه روزی نگهداری بیماران روانی در کرج دستور تعطیلی این مرکز و رسیدگی سریع به پرونده از سوی مسئولان بهزیستی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، عصر چهارشنبه گذشته فیلمی بسرعت در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد مسئولان یک مرکز نگهداری بیماران روانی در حیاط پشت این مرکز در حال کتک زدن یکی از بیماران هستند.

این فیلم که از سوی یکی از ساکنان ساختمان مجاور گرفته شده بود پس از انتشار با واکنش های زیادی از سوی کاربران رو به رو شد و مسئولان بهزیستی استان البرز نیز در واکنش به این فیلم بلافاصله وارد عمل شده و پس از تشکیل جلسه دستور بررسی ماجرا و صحت و سقم آن را صادر کردند که با تأیید این حادثه دستور پلمب این مرکز صادر شد.

وجیهه محمدی فلاح مدیر کل بهزیستی استان البرز در این باره به ایران گفت: این مرکز در حوالی مهر شهر کرج قرار دارد و مخصوص نگهداری بیماران معلول و دارای اختلالات روانی است.

پس از مشاهده فیلم دستور بررسی ماجرا صادر و مشخص شد فرد مضروب پسری 15 ساله است که دچار اختلالات روانی مزمن بوده و حدود دو روز پس از بستری شدنش دراین مرکز وی به خاطر دلتنگی برای خانواده اش سعی داشته از این مرکز فرار کند اما وقتی نگهبانان مرکز متوجه این ماجرا شدند برای ممانعت از فرار و کنترل بیمار وی را مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نگهداری بیماران روانی در البرز تعطیل شد

مرکز نگهداری بیماران روانی در البرز تعطیل شد