مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 21:572022-04-09سياسي

مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه برای حل اختلافات مردم آمادگی کامل دارد


معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه برای حل اختلافات مردم آمادگی کامل دارد.

- ، محمدرضا یاری در نشست مسئولان عالی قضایی و انتظامی استان کرمانشاه که به منظور پیشگیری از جرم تیراندازی در سالن جلسات دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شده ریشه بسیاری از اختلافات که در نهایت منجر به تیراندازی می شود سطحی بوده و با برخی اقدامات پیشگیرانه و همچنین ارائه مشاوره های لازم می توان جلوی آنها را گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی های انجام شده مشخص شده عمده اختلافات ایجاد شده در حوزه مشکلات خانوادگی، ملکی یا صنفی بوده که برخی از آنها منجر به ضرب و جرح و یا تیراندازی شده است موضوعاتی که به راحتی قابل حل و پیشگیری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: معاونت فرهنگی اجتماعی پلیس این آمادگی را دارد برای اختلافاتی از این قبیل پیوست های فرهنگی تهیه و ضمیمه پرونده ها کند و افراد از مشاوره های کارشناسی برخوردار شوند تا زمینه تکرار جرم از بین رفته و میان افراد درگیر صلح و سازش ایجاد شود.

یاری گفت: در پرونده هایی که از محاکم قضایی به کلانتری ها ارجاع می شود اگر دستور قضایی برای ارائه مشاوره ضمیمه آن باشد بهتر خواهد بود چراکه افراد درگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه برای حل اختلافات مردم آمادگی کامل دارد

مرکز مشاوره پلیس کرمانشاه برای حل اختلافات مردم آمادگی کامل دارد