مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 06:472022-04-10سياسي

تصمیم باز بودن مدارس در شرایط آلودگی، انتخاب بین بد و بدتر بود


یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با تعطیل نشدن مدارس، وزارت آموزش و پرورش در وضعیت انتخاب بین بد و بدتر قرار دارد نه انتخاب بین خوب و بد.

- یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با تعطیل نشدن مدارس، وزارت آموزش و پرورش در وضعیت انتخاب بین بد و بدتر قرار دارد نه انتخاب بین خوب و بد.

مهرداد ویس کرمی در گفت و گو با ایسنا، درباره آلودگی هوا و وجود گرد و خاک در استان های مختلف در روزهای اخیر و تعطیل نکردن مدارس بیان کرد: جلساتی در مورد آلودگی هوا تشکیل شده و نهادهای ذیربط تصمیم گرفتند که مدارس باز باشد.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه تصریح کرد: در مورد مدارس به طور طبیعی حساسیت هایی وجود دارد، ولی متاسفانه در حال حاضر در شرایط بین خوب و بد قرار نداریم بلکه در شرایط بین بد و بدتر قرار داریم.

بدتر این است که مدارس تعطیل باشند و ادامه آسیب های جدی که با توجه به غیر حضوری بودن کلاس ها به وجود آمده بود، ادامه پیدا کند و بد این است که با رعایت مسائل ایمنی مدارس باز باشد.

ویس کرمی افزود: با توجه به اینکه اکثر دانش آموزان بحمدالله سالم و جوان هستند، شاید بر این اساس بین بد و بدتر این تصمیم گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم باز بودن مدارس در شرایط آلودگی، انتخاب بین بد و بدتر بود

تصمیم باز بودن مدارس در شرایط آلودگی، انتخاب بین بد و بدتر بود