مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:072022-04-10ورزشي

50 میلیارد تومان برای تکمیل سالن 6 هزار نفری کرج اختصاص یافت


مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از اختصاص بودجه 111 میلیارد تومانی برای ساخت و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان البرز خبر داد.

- ایسنا/البرز مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از اختصاص بودجه 111 میلیارد تومانی برای ساخت و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در استان البرز خبر داد.

مجتبی جانعلی در گفت و گو با ایسنا گفت: همزمان با سفر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر رییسی و اعضای هیات دولت به استان البرز مبلغ 111 میلیارد تومان جهت ساخت و تکمیل و پروژه های نیمه تمام ورزشی به استان البرز اختصاص یافت.

جانعلی گفت: در همین راستا با توجه به طرح های پیشنهادی این اداره کل مقررگردید، مبلغ 15 میلیارد تومان برای تکمیل فاز اول استادیوم ساوجبلاغ توسط سازمان برنامه و بودجه کشور در سال 1401 اختصاص یابد.

وی بیان کرد : مبلغ هشت میلیارد تومان برای تکمیل دو خانه جوان در کرج و فردیس توسط سازمان برنامه و بودجه کشور اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه به تکمیل بزرگترین پروژه ورزشی استان البرز اشاره کرد وگفت: هیات دولت با اختصاص مبلغ 50 میلیارد تومان جهت تکمیل سالن 6000 نفری انقلاب اسلامی کرج توسط سازمان برنامه و بودجه موافقت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 میلیارد تومان برای تکمیل سالن 6 هزار نفری کرج اختصاص یافت

50 میلیارد تومان برای تکمیل سالن 6 هزار نفری کرج اختصاص یافت