مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-10ورزشي

جشنواره ورزشی عید تا عید بصورت مجازی در فارس برگزار می شود


مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت ورزش های همگانی فارس از برگزاری جشنواره ورزشی عید تا عید به صورت مجازی در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت ورزش های همگانی فارس از برگزاری جشنواره ورزشی عید تا عید به صورت مجازی در این استان خبر داد.

محمدرضا جعفری با بیان اینکه جشنواره یاد شده از عید نوروز آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه دارد، از اعلام نتایج همزمان با هفته شیراز خبر داد و گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان هم دهه سوم اردیبهشت برگزار می شود.

به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی فارس، جعفری به نحوه شرکت در جشنواره هم اشاره و عنوان کرد: شرکت کنندگان به مدت یک دقیقه ابتدا خود را معرفی کرده و سپس به دلخواه خود حرکات طناب زنی را انجام داده و فیلم آن را در صفحه اینستاگرام خود بارگزاری و از هشتک تخصصی رویداد در کپشن پست استفاده می کنند.

جعفری ادامه داد: شرکت کنندگان توجه کنند که هر نفر باید قبل از ارسال فیلم حتما مشخصات خود را در لینک فدراسیون ورزش های همگانی به آدرس www.

irancarso.

ir/NRS1401 بارگزاری و استان فارس را انتخاب کنند.

مدیرروابط عمومی هیئت ورزش های همگانی فارس به شرایط اختصاصی هم اشاره و عنوان کرد: شرکت کنندگان برای انجام حرکات پرشی ممانعت پزشکی نداشته باشند و در صحت و سلامت عمومی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ورزشی عید تا عید بصورت مجازی در فارس برگزار می شود

جشنواره ورزشی عید تا عید بصورت مجازی در فارس برگزار می شود