مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-10سياسي

امام جمعه موقت تهران: شهید صیاد همواره در عرصه های نبرد حضوری تعیین کننده داشت


گام های استوار شهید صیاد شیرازی را می توان در هر نقطه ای که نیاز کشور بود مشاهده کرد، این مرد آسمانی با جانی دل باخته شهادت و محبت همواره در عرصه های نبرد حضوری فعال و تعیین کننده داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مراسم گرامی داشت بیست و سومین سالگرد شهادت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور فرماندهان، مسئولان، خانواده معظم شهدا و عموم مردم در محل ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران در این مراسم اظهار داشت: بفرموده قرآن کریم امیران و سردارانی چون صیاد شیرازی ها و سلیمانی ها پیشگامان عرصه جهاد و شهادت بودند.

وی افزود: خداوند به ویژگی های مردان و شخصیت های بزرگ الهی در قرآن اشاره دارد که در واقع رمز عظمت اسلام همین افراد و عزیزان با آن اراده های پولادین هستند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: اراده خدا بر این حقیقت تعلق گرفته که در بستر تاریخ، دین اسلام را با حضور مردانی پولادین و دارای خصائص برجسته مورد عنایت قرار دهد؛ این افراد به واقع تکیه گاه دین و امت اسلامی هستند.

وی عنوان کرد: انسان های بزرگی چون صیاد شیرازی ها در برابر دشمن، با اقتدار ایستادند و زمینه پیروزی جبهه حق بر باطل را فراهم آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تهران: شهید صیاد همواره در عرصه های نبرد حضوری تعیین کننده داشت

امام جمعه موقت تهران: شهید صیاد همواره در عرصه های نبرد حضوری تعیین کننده داشت