مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:172022-04-10سياسي

فارس آماده برگزاری نمایشگاه تخصصی شرکت های دانش بنیان است


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس از آمادگی این مجموعه برای برگزاری نمایشگاه تخصصی شرکت های برتر دانش بنیان کشور خبر داد.

- علی فرهادی در دیدار با رییس پارک علم و فناوری فارس گفت: باید با برنامه ریزی و تعامل از همه ظرفیت های موجود براس تحقق فرامین راهبردی مقام معظم رهبری استفاده کرد.

به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، فرهادی خواستار همکاری مشترک با پارک علم و فناوری استان برای برگزاری نمایشگاه تخصصی با حضور شرکت های برتر دانش بنیان کشور و معرفی آخرین دستاوردهای آن ها شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس افزود: مجموعه نمایشگاه های بین المللی فارس با برپایی نمایشگاه زمینه لازم را برای معرفی ایده ها و تولیدات برتر شرکت های دانش بنیان و همچنین بازار فروش این محصولات ایجاد کند.

فرهادی گفت: مجموعه پارک علم و فناوری می تواند با حمایت از شرکت های دانش بنیان در عملیاتی شدن این نمایشگاه موثر واقع شود.

او خاطرنشان کرد: نمایشگاه های بین المللی آمادگی این را دارد که با همکاری پارک علم و فناوری و معاونت علمی در کنار نمایشگاه های تخصصی پیش رو، فضایی برای حضور، فعالیت و ارتباط شرکت های دانش بنیان مرتبط با نمایشگاه دایر فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس آماده برگزاری نمایشگاه تخصصی شرکت های دانش بنیان است

فارس آماده برگزاری نمایشگاه تخصصی شرکت های دانش بنیان است