مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-10سياسي

اعلام وصول 5 سوال ملی از 2 وزیر دولت در صحن مجلس


هیات رییسه مجلس شورای اسلامی 5 سوال ملی نمایندگان از وزرای بهداشت و تعاون را اعلام وصول کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی 4 سؤال ملی نمایندگان از وزرای بهداشت و تعاون برای طرح در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.

بر این اساس، سؤال ملی محمدرضا صباغیان نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس از حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت تبعیض در حقوق دریافتی کارکنان بخش های مختلف این وزارتخانه و سؤال ملی سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت استنکاف از به کارگیری نیروهای بومی توانمند در استان ها اعلام وصول شد.

هیأت رییسه مجلس همچنین سؤال ملی محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره علت تضییع حقوق قالیبافان و علت عدم برقراری مجدد بیمه های قطع شده آنها را اعلام وصول کرد.

علاوه بر سه سؤال اعلام وصول شده، همچنین سؤال ملی کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره عمل نکردن سازمان بهزیستی به وظایف و ماموریت های ذاتی خود و نیز برنامه این وزارتخانه برای توسعه فعالیت های شغلی و مبارزه با معضل بیکاری اعلام وصول شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وصول 5 سوال ملی از 2 وزیر دولت در صحن مجلس

اعلام وصول 5 سوال ملی از 2 وزیر دولت در صحن مجلس