مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-10سياسي

طراحی ها و فعالیت های میدانی حوزه فرهنگ در استان بوشهر تقویت شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به اهمیت فراوان کار در حوزه فرهنگ شاره کرد و گفت: طراحی ها و فعالیت های میدانی در حوزه فرهنگ در استان بوشهر تقویت شود.

- ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در آیین تجلیل از طلاب و روحانیون فعال فرهنگی در سواحل بوشهر در ایام عید نوروز اظهار داشت: فرهنگ ریشه و اساس حیات انسان است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ شامل رفتار و اخلاق، تعاملات و ارتباطات فردی و اجتماعی می شود اضافه کرد: کار بزرگی که باید انجام دهیم و اخیراً هم کارهایی شروع شده است، تحول فرهنگ است که در این حوزه باید به صورت اساسی و دانش بنیان حرکت کنیم.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه بر لزوم تدوین سند و نقشه راه با برش های استانی در زمینه تحول فرهنگ شد و افزود: نظارت و بزررسی ها و ایجاد اتاق رصد وضعیت و بازتولید برنامه ها و فوق روز برنامه ریزی کردن باید مد نظر باشد.

وی بیان کرد: تهاجم نرم فرهنگی از دیرباز آغاز شده و نیازمند دفاع مقدس فرهنگی است و باید علاوه بر طراحی مناسب، مقاومت میدانی فرهنگی داشته باشیم.

هر یک از این بخش ها را رها کنیم، نمی توانیم به موفقیت دست یابیم.

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: در استان استان بوشهر سند پیشرفت فرهنگی بر اساس سند آمایشی تدوین شده است و به عنوان الگو در شورای انقلاب فرهنگی معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی ها و فعالیت های میدانی حوزه فرهنگ در استان بوشهر تقویت شود

طراحی ها و فعالیت های میدانی حوزه فرهنگ در استان بوشهر تقویت شود