مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-10سياسي

جوانان رمز پیروزی انقلاب در همه عرصه ها هستند


فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال های دفاع مقدس با بیان اینکه امروز دشمن جوانان را هدف قرار گرفته است، گفت: جوانانی که رمز پیروزی انقلاب در همه عرصه ها هستید از شهدایی همچون شهید حججی که پای پدر و مادرش را می بوسید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مراسم بیست وسومین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در نمازخانه علی بن ابیطالب(ع) مرکز آموزش 04 امام رضا(ع) نزاجا با شکوه و معنویت خاصی برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ دوم غلامحسین دربندی همرزم امیر شهید صیاد شیرازی و از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال های دفاع مقدس، اظهار داشت: سربازی و پوشیدن لباس سربازی مقدس است.

وی افزود: رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدای ایران همچون دو شهیدی که زیر تانک رفتند (حسین فهمیده و سرباز یوسف حیدری) باعث متوقف شدن ستون زرهی دشمن شد.

همرزم شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: نتیجه جنگ در آن مقطع از تاریخ به همت شهدایی بود که به نفع نیروهای های نظامی جمهوری اسلامی رقم خورد و سراسر زندگی آن ها الگو و پیام است.

وی با بیان اینکه رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه ها جوانان هستند، تبین کرد: امروز دشمن شما جوانان را هدف قرار داده و شما باید از شهدایی همچون شهید حججی که پای پدر و مادرش را می بوسید الگو بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان رمز پیروزی انقلاب در همه عرصه ها هستند

جوانان رمز پیروزی انقلاب در همه عرصه ها هستند