مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-10سياسي

نقش شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد و شکست منافقین برجسته است


فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا با اشاره به حضور شهید صیاد شیرازی در عملیات غرور آفرین مرصاد، گفت: نقش شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد و شکست منافقین برجسته است.

- ، مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی ظهر یکشنبه در مسجد النبی (ص) شهر کرمانشاه با حضور استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمانشاه، خانواده های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس و مردم شهیدپرور و ولایت مدار کرمانشاه برگزار شد.

امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای ایران اسلامی، اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن و چه در دوران دفاع مقدس خصوصاً در عملیات مرصاد به خوبی نقش و وظیفه خود را ایفا کرد.

وی با اشاره به ارتباط نزدیک شهید صیاد شیرازی با روحانیت و حضرت امام خمینی (ره) در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: این شهید والامقام مُبلغ خوبی برای انقلاب در بدنه ارتش بود و اعلامیه های حضرت امام خمینی (ره) را به داخل پادگان ها پخش می آورد.

طاهری با اشاره به نقش آفرینی شهید صیاد شیرازی در غائله کردستان و آذربایجان، گفت: این شهید والامقام یکی از معدود افرادی بود که با جانفشانی و رشادت خود پادگان سنندج را از لوث وجود دشمن پاکسازی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد و شکست منافقین برجسته است

نقش شهید صیاد شیرازی در عملیات مرصاد و شکست منافقین برجسته است