مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-10اجتماعي

شهردار تهران باید در جلسات کمیته اضطرار آلودگی هوا حضور یابد


عضو شورای شهر تهران، در واکنش به تصمیم گیری کمیته اضطرار آلودگی هوا، گفت: شهردار تهران به عنوان رییس ستاد مدیریت بحران شهر تهران باید در مواقع بحرانی آلودگی هوا حضور یابد.

- ، سید جعفر تشکری هاشمی افزود: در شرایط بد آلودگی هوا و پدیده های مانند ورود گرد و غبار که از کشورهای همسایه به سمت ایران در حال حرکت است و یا افزایش ذرات زیر 2.

5 میکرونی که منشأ صنعتی دارد، قانون گذار شرایط و قواعدی را تعریف کرده است تا مدیران در چهارچوب همان قواعد تصمیم گیری کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس ماده سه و تبصره سوم قانون هوای پاک تعریف شده است که آیین نامه ای را دولت باید برای شرایط گوناگونی که آلودگی شهرها خواهند داشت مشخص کند و بر همان اساس تصمیم گیری لازم صورت پذیرد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: گفته شده است که اگر ما میزان ذرات معلق زیر 10 میکرون و همینطور سایر آلاینده ها از 151 تا 200 pm شد در وضعیت قرمز قرار بگیرد که در این حالت تمامی فعالیت های عمرانی تعطیل شود و همچنین کلیه مقاطع تحصیلی باید تعطیل شود؛ همچنین در وضعیت بنفش که 300 است باید از تردد خودروهای پلاک شخصی در محدوده های تعیین شده جلوگیری شود، از سوی دیگر در وضعیت بنفش تعطیلی ادارات، مراکز آموزش مورد تاکید قرار گرفته که این موضوع آیین نامه مصوب دولت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران باید در جلسات کمیته اضطرار آلودگی هوا حضور یابد

شهردار تهران باید در جلسات کمیته اضطرار آلودگی هوا حضور یابد