مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 17:372022-04-10اجتماعي

پیگیر حقابه دائمی پیشوا از خط پدافندی ماملو هستیم


پیگیر حقابه دائمی پیشوا از خط پدافندی ماملو هستیم.

- ، ابراهیم تاجیک نوری عصر یکشنبه در در جلسه کمیته ایمنی آب که در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد، با اشاره به اینکه فرهنگ سازی بهترین راهکار برای ترویج مصرف بهینه آب است اظهار داشت: دانش آموزان به ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی، مناسب ترین ظرفیت برای این فرهنگ سازی هستند که باید با ابزار هنر نسبت به این امر اهتمام ورزید.

تاجیک نوری با بیان اینکه تأمین آب در سه بخش شرب، کشاورزی و صنعت دارای اهمیت زیادی است ولی بخش آشامیدنی از اهمیت مضاعف تری برخوردار است چون با دو مقوله امنیت و سلامت مردم ارتباط مستقیم دارد گفت: اداره آب و فاضلاب، سه سناریو در وضعیت سفید، نارنجی و قرمز آبی تهیه و به فرمانداری ارسال نماید تا بدانیم در هر شرایطی چه برنامه ها و اقداماتی باید دنبال شود.

وی افزود: پروژه محرومیت زدایی در بخش جلیل آباد که توسط آب و فاضلاب و بسیج با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان در دست اقدام است، نیازمند پیگیری به منظور تسریع و رفع مشکلات است.

سرپرست فرمانداری پیشوا بیان داشت: از دستگاه ها انتظار است که در مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف، پیشگام باشند و در این راستا با دستگاه های پرمصرف برخورد می شود و در بحث فاضلاب نیز باید پیگیری های لازم انجام و دستگاه ها با حداکثر تعامل تلاش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر حقابه دائمی پیشوا از خط پدافندی ماملو هستیم

پیگیر حقابه دائمی پیشوا از خط پدافندی ماملو هستیم