مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 فروردین 1401 ساعت 19:072022-04-10سياسي

دشمنان قرآن همیشگی هستند


نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمنان قرآن همیشگی و در هر زمانی هستند، گفت: قرآن کتاب کامل هدایت در ابعاد مختلف است.

- حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در جلسه تفسیر قرآن کریم که در حسینیه حبیب بن مظاهر با عنوان آموزه هایی از قرآن کریم برگزار شد، با بیان اینکه قرآن بهترین و سعادت بخش ترین برنامه ها را در زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، دینی و فرهنگی انسان دارد، اظهار کرد: در عین حال وجود مقدس پیامبر اکرم(ص) گلایه دارند از اینکه امت مسلمان و مشرکان زمان بعثت ایشان، قرآن را مهجور قرار دادند و ترک کردند.

وی با بیان اینکه این گلایه و شکایت هم به امت اسلامی در این عصر هم شامل می شود، زیرا مهجوریت قرآن را آگاهانه انتخاب کرده اند، به آیه 5 سوره انبیا با این مضمون بَلْ قَالُوا أَضْغَاثُ أَحْلَامٍ بَلِ افْتَرَاهُ بَلْ هُوَ شَاعِرٌ فَلْیَأْتِنَا بِآیَهٍ کَمَا أُرْسِلَ الْأَوَّلُونَ اشاره کرد و ادامه داد: خداوند متعال تهمت هایی که مشرکان زمان رسول گرامی اسلام(ص) می زدند را در قرآن نقل کرده است.

این مفسر قرآن کریم با بیان اینکه پایان نامه هایی نیز در این زمینه نوشته شده که در قرآن مشرکان و کفار چه تهمت هایی به پیامبر(ص) زدند و خداوند چه پاسخ هایی را به تهمت های مشرکان داده است، افزود: در این آیه آمده که مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان قرآن همیشگی هستند

دشمنان قرآن همیشگی هستند