مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 09:372022-04-11سياسي

نشست رؤسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور برگزار شد


نشست روسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، صبح امروز نشست رؤسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور با حضور زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور به منظور تبیین برنامه های اجرایی تحقق فرمان مقام معظم رهبری در سال 1401، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در ساختمان وزارت علوم برگزار شد.

در ابتدای این نشست علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم به تشریح سیاست ها و خط و مشی این معاونت در راستای تحقق شعار سال پرداخت و گفت: معاونت فناوری و نوآوری 5 راهبرد اصلی را در حوزه دانشگاه کارآفرین و جامعه محور، پارک های ماموریت گرا، نسل جدید پژوهشگاه ها، شبکه سازی در زیست بوم نوآوری وزارت عتف و طراحی و پایش نظام ملی نوآوری با تمرکز بر زیست بوم نوآوری وزارت عتف دنبال می کند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم آماری را در خصوص وضعیت پارک های علم و فناوری کشور داد و گفت: تا انتهای سال 1400 در سراسرکشور 49 پارک علم و فناوری، 2 پردیس فناوری و نوآوری، 234 مرکز رشد واحدهای فناوری و 1663 شرکت دانش بنیان مستقر در پارک ها و مراکز رشد داریم که توانسته اند برای 65000 فناور در پارک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست رؤسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور برگزار شد

نشست رؤسای پارک های علم و فناوری سراسر کشور برگزار شد