مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 10:122022-04-11اقتصادي

اکنون بهترین فرصت برای آزادسازی صادرات دام زنده است


عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان دام زنده کرمانشاه معتقد است، اکنون بهترین زمان برای صادرات دام زنده است و نباید اجازه داد این فرصت از دست برود.

- ایرج نوری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه اکنون که در فصل بهار قرار داریم بهترین زمان برای صادرات دام زنده از کشور است، اظهار کرد: در حال حاضر با مازاد دام و بالا رفتن عرضه مواجهیم و از همین رو اگر صادرات صورت بگیرد مشکلی از نظر کمبود در بازار داخلی و یا افزایش قیمت نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: از یک سو دام هایی که در فصل قبل به مناطق گرمسیر رفته بودند برگشته اند و از سوی دیگر اکنون که به دلیل شرایط خشکسالی با کاهش علوفه مواجهیم و هزینه تغذیه دام ها بالا رفته بسیاری از دامداران چون از پس هزینه ها بر نمی آیند نسبت به عرضه دام خود اقدام می کنند.

عضو هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان دام زنده کرمانشاه خواستار آزادسازی صادرات دام زنده در شرایط فعلی که وضعیت دام مازاد مناسب است شد و تاکید کرد: البته شیوه صادرات باید بر اساس قانون تجارت باشد نه رویه ای که در سال 1400 در پیش گرفته شد و باعث شد هیچ توفیقی در زمینه صادرات دام زنده نداشته باشیم.

نوری با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت صادرات یک میلیون راس دام زنده سبک در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: این میزان مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون بهترین فرصت برای آزادسازی صادرات دام زنده است

اکنون بهترین فرصت برای آزادسازی صادرات دام زنده است