مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-11فناوري

اتصال مدارس لرستان به شبکه اینترنت


با تلاش شبانه روزی همکاران کلیه مدارسی که از طریق وزارت و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به مخابرات ابلاغ شده به شبکه اینترنت متصل شده اند.

- ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان، گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران کلیه مدارسی که از طریق وزارت و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به مخابرات ابلاغ شده به شبکه اینترنت متصل شده اند.

نبی اله شمسی فر در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان، با اشاره به اهمیت توسعه ارتباطات و ارائه سرویس های ویژه اینترنت پرسرعت باند پهن مخابرات به مؤسسات، سازمان ها و دانشگاه ها، اظهار کرد: برای حرکت به سمت شهر هوشمند به گستردگی شبکه فیبر نوری نیاز است که مخابرات منطقه لرستان در این خصوص اقدامات مؤثری انجام داده و انتظار می رود که سایر دستگاه های اجرایی نیز در این خصوص مخابرات را همراهی کنند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان، ادامه داد: با تلاش شبانه روزی همکاران کلیه مدارسی که از طریق وزارت و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به مخابرات ابلاغ شده به شبکه متصل شده اند و بجز چند مورد اندک که فاقد هرگونه امکانات بودند متصل نشدند که نیاز مدارس فوق که عمدتاً در مناطق محروم و دور افتاده قرار دارند از طرف وزارت ارتباطات از محل اعتبارات uso تأیید و به مخابرات یا هر اپراتور دیگری برای اتصال اب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال مدارس لرستان به شبکه اینترنت

اتصال مدارس لرستان به شبکه اینترنت