مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-11سياسي

دستگاه ها موظف به هدف گذاری برای حمایت از هنرمندان هستند


استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم استفاده از هنر در حل آسیب های اجتماعی، گفت: مسئولان باید برای توسعه هنر و حمایت از هنرمندان هدف گذاری داشته باشند.

- ، محمدرضا حسین نژاد صبح دو شنبه در دیدار با هنرمندان خراسان شمالی که در حوزه هنری استان برگزار شد، اظهار کرد: وقتی صحبت از توسعه متوازن می شود تمامی تشکیلات کشور باید در آن نقش ایفا کنند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: عدم تسلط به شرح وظایف باعث شده مطالباتی به وجود بیاید؛ این مطالبات باعث عدم رضایت اقشار مختلف از جمله هنرمندان شده است.

وی با تاکید بر اینکه نباید تک بعدی به حل معضلات جامعه نگاه کنیم، افزود: در یک اجتماع ناگزیر مشکلات اجتماعی به وجود می آید اما نه تنها اقتصاد و نه صرفاً هنر نسخه نجات بخش آسیب ها نیستند.

حسین نژاد با اشاره به درآمیخته بودن هنر و زندگی مردم گفت: باید تمامی بخش ها به صورت زنجیروار به یکدیگر متصل شوند.

حسین نژاد ادامه داد: اگر یک مدیر تصور کند می تواند شهری را صرفاً با پل و ساختمان توسعه دهد، اشتباه می کند لذا باید از تمامی ظرفیت ها ازجمله هنر استفاده کرد.

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر این که نباید نقش مردم را در زمینه هنر نادیده گرفت، گفت: مخاطب مردم هستند لذا باید با افزایش خلاقیت ارتباط هنرمندان با مردم افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها موظف به هدف گذاری برای حمایت از هنرمندان هستند

دستگاه ها موظف به هدف گذاری برای حمایت از هنرمندان هستند