مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-11حوادث

خبری از پرداخت خسارت کشاورزان دشتی نشد/آب از دست بیمه نمی چکد!+عکس


کشاورزان باغانی که فقط تعداد اندکی از آنان محصولات خود را تحت پوشش بیمه قرار داده بودند و بخش اعظمی از مزارع آنان بیمه نداشت، با وقوع طوفان و تگرگ شدید، - خبرگزاری فارس- شهرستان دشتی، آزاده حیدری نسب: زمستان امسال وزش طوفان شدید و ریزش باران و تگرگ کم سابقه در شامگاه پنجشنبه نهم دی ماه در روستای باغان شهرستان دشتی باعث شد تا حاصل دسترنج چند ماهه کشاورزان به طور کامل نابود شود.

در اثر این حادثه علاوه بر قطع شدن شبکه برق، سقوط درختان، تخریب دیوار بعضی از منازل مسکونی و سقف پارکینگ ها، بر اساس ارزیابی های اولیه طوفان و تگرگ به بیش از 500 هکتار از مزارع روستای باغان خسارت وارد کرد و محصولات کشاورزی آنان را از بین برد.

کشاورزان باغانی که فقط تعداد اندکی از آنان محصولات خود را تحت پوشش بیمه قرار داده بودند و بخش اعظمی از مزارع آنان بیمه نداشت، با وقوع طوفان و تگرگ شدید، آن هم در زمانی که در ابتدای فصل برداشت بودند، وقتی تمام رشته های خود را پنبه دیدند به ناچار دل به وعده های پیگیری مسؤولین خوش کردند تا شاید حمایتی از آنان صورت بگیرد اما همچنان روزهای زیادی از این حادثه می گذرد و دریغ از کوچک ترین کمک یا اقدام موثری برای یاری دستان پینه بسته کشاورزان! گلایه هایی که از سوی برخی کشاورزان روستای باغان با عنوان عدم پیگیری پرداخت خسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از پرداخت خسارت کشاورزان دشتی نشد/آب از دست بیمه نمی چکد!+عکس

خبری از پرداخت خسارت کشاورزان دشتی نشد/آب از دست بیمه نمی چکد!+عکس