مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-11پزشكي

برکناری مدیران خوزستانی که سلامت مردم را جدی نمی گیرند


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: مدیری که سلامت مردم برایش مهم نیست نباید ادامه کار دهد چون سلامت مردم خط قرمز ما است.

- ، رضا نجاتی ظهر امروز دوشنبه در جلسه کمیته آب و فاضلاب و بیماری روده ای (التور) با تاکید بر ضرورت کنترل بهداشت بیان کرد: بهداشت بر درمان اولویت دارد و اگر بتوان موضوعات بهداشتی را کنترل و مدیریت کرد دیگر نیازی به درمان نخواهد بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به وضعیت آب پشت سدها افزود: در سال جاری وضعیت آب در پشت سدها نگران کننده تر شده و این موضوع کار ما را سخت تر می کند؛ البته در آب و فاضلاب تلاش هایی صورت گرفته اما تعاملات اندکی در شهرستان ها وجود دارد، تیم های ناظر باید به صورت جدی تر کار را دنبال کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: از مقدار آبی که پشت سدها است باید مراقبت کنیم، هیچ دستگاهی به تنهایی نمی تواند و این کار را انجام دهد و همه پای کار باشند.

نجاتی با تأکید بر ضرورت فعالیت فرهنگی برای استفاده بهینه و صرفه جویی در مصرف آب تصریح کرد: صدا و سیما فرهنگ سازی لازم را در زمینه صرفه جویی در آب انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران و بخشداران جلسات شورای سلامت را ادامه دهند و گزارشات لازم را دریافت کنند، یادآور شد: تیم هایی برای نظارت تعیین شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری مدیران خوزستانی که سلامت مردم را جدی نمی گیرند

برکناری مدیران خوزستانی که سلامت مردم را جدی نمی گیرند