مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-11پزشكي

اهدای عضو مادر 44 ساله شیروانی به بیماران، حیاتی دوباره بخشید


کارشناس مسئول پیگیر پیوند اعضا و اهدا عضو شهرستان شیروان گفت: اعضای حیاتی مادر 44 ساله که فرزند شهید بود، به بیماران حیاتی دوباره بخشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز پیمان روشن ضمیر، کارشناس مسئول پیگیر پیوند اعضا و اهدا عضو شهرستان شیروان در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: اعضای حیاتی مادر 44 ساله که فرزند شهید بود، به بیماران حیاتی دوباره بخشید و بر این اساس، اولین مورد اهدای عضو در سال 1401 و هجدهمین مورد اهدای عضو در شهرستان شیروان در بیمارستان منتصریه مشهد انجام شد.

وی گفت: اعضای حیاتی بیمار مرگ مغزی این مادر فداکار 44 ساله نجات بخش بیمارانی شد که با مرگ دست و پنجه نرم می کردند و با رضایت خانواده اش حیاتی دوباره به چند نفر هدیه شد.

کارشناس مسئول پیگیر پیوند اعضا و اهدا عضو شهرستان شیروان افزود: او فرزند شهید برومند محمدرضا جوادی اولین شهید شهرستان مانه و سملقان در دوران دفاع مقدس از چند روز پیش به دلیل یک نوع بیماری عصبی پیشرونده، در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان تخصصی آیت الله هاشمی رفسنجانی شیروان بستری بود که با وجود تلاش فراوان تیم های پزشکی شهرستان و استان، متاسفانه به دلیل بروز علایم مرگ مغزی و با رضایت اولیا و خانواده محترم و برای تشخیص نهایی مرگ مغزی و برداشت اعضای حیاتی بدن به مشهد منتقل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای عضو مادر 44 ساله شیروانی به بیماران، حیاتی دوباره بخشید

اهدای عضو مادر 44 ساله شیروانی به بیماران، حیاتی دوباره بخشید