مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-11ورزشي

شهردار دهدشت: با مردم شفاف و صادق هستم/انضباط مالی، سرلوحه کار شهرداری


شهردار دهدشت با برشمردن اولویت های کاری خود گفت: انضباط مالی شهرداری، شفافیت و صداقت سر لوحه کارم خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا نیکویی زاده در مراسم معارفه خود اظهار کرد: آبادانی و توسعه دهدشت بیش از هر زمانی به همدلی و اتحاد نیاز دارد این راه اگرچه دشوار اما شدنی است.

شهردار دهدشت با قدردانی از حسن توجه شورای شهر در انتخاب خود ادعا کرد که این انتصاب با دوری از حاشیه های معمول و مرسوم و بدون توجه به علایق سیاسی، قومی و جغرافیایی اتفاق افتاد.

شهردار دهدشت ادامه داد: یکی از محوری ترین راهبردهای ما توجه به ورزش همگانی و قهرمانی است چرا که با توجه به سابقه حضور خودم در ورزش و توجه و عنایت اعضای شورای شهر به امر مهم ورزش همگانی و قهرمانی و با در نظر گرفتن استعدادها و ظرفیت های ورزشی در شهر باید فرهنگ ورزش را در شهر نهادینه کنیم و در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: با رایزنی با نهادها و ادارات بالادستی و ایجاد کانال های ارتباطی قوی با مرکز کشور با کمک نخبگان و دلسوزان شهرستان برای تأمین منابع مالی و امکانات برای شهرداری تلاش خواهم کرد.

شهردار دهدشت گفت: باید باور کنیم همه ما در هر جایگاه و با هر نگاهی و با هر نگرش سیاسی نسبت به شهر و شهروندان مسؤولیت داریم امیدوارم با بهره گیری از ظرفیت ها مسیر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار دهدشت: با مردم شفاف و صادق هستم/انضباط مالی، سرلوحه کار شهرداری

شهردار دهدشت: با مردم شفاف و صادق هستم/انضباط مالی، سرلوحه کار شهرداری