مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 16:122022-04-11سياسي

اعلام جوایز دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)


دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) جزییات جوایز پیش بینی شده برای تجلیل از آثار برگزیده این دوره از جشنواره را عنوان کرد.

- مشهد ـ دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) جزییات جوایز پیش بینی شده برای تجلیل از آثار برگزیده این دوره از جشنواره را عنوان کرد.

به گزارش، محسن هوشمند با تشریح جزییات جوایز این دوره جشنواره اظهار کرد: در دومین جشنواره بین المللی رسانه ای امام رضا(ع)، به نفرات اول بخش های خبر، مصاحبه، گزارش، سرمقاله و یادداشت، حساب کاربری شبکه های اجتماعی، پست فضای مجازی، عکس خبری، گرافیک، گزارش خبری رادیویی، گزارش خبری تلویزیونی و رساله ها و پایان نامه های دانشجویی تندیس ویژه جشنواره، لوح تقدیر و همچنین مبلغ 100 میلیون ریال تقدیم می شود و به نفرات دوم و سوم علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب مبالغ 60 و 40 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی دومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) همچنین به بخش های آثار نمایشی رادیویی و تلویزیونی، برنامه های رادیویی و تلویزیونی، پویانمایی و موشن گرافی، مستند و نماهنگ و موسیقی تصویر اشاره و عنوان کرد: به نفرات اول این بخش ها تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی 180 میلیون ریالی تعلق می گیرد و نفرات دوم و سوم علاوه بر لوح تقدیر به ترتیب هدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جوایز دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)

اعلام جوایز دومین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)