مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 16:472022-04-11سياسي

پیش بینی اعتبار 47 میلیاردی برای تکمیل بیمارستان ساوه


سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: برای تکمیل بیمارستان 250 تخت خوابی ساوه در سال جدید 47 میلیارد اعتبار پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، محمود کریمی ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران با قدردانی از همراهی خبرنگاران در ایام شیوع کرونا گفت: رسانه ها به عنوان یار دوازدهم در این مدت در کنار دانشکده بودند و باعث شدند اطلاعات مفید در زمینه کنترل بیماری کرونا خصوصاً انجام واکسیناسیون به سرعت در جامعه نشر داده شود.

وی با بیان اینکه بخشی از وضعیت پایدار امروز ساوه و زرندیه را مدیون رسانه ها هستیم افزود: امیدواریم این همدلی و همراهی که از قبل بوده بیشتر نمایان شود و حمایت های رسانه ای از مجموعه دانشکده علوم پزشکی ساوه در نهایت به رشد و بالندگی حوزه بهداشت و درمان در ساوه منجر شود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه در ادامه فعالیت در مجموعه بزرگ دانشکده علوم پزشکی با بیش از 2300 نیرو را سخت و پیچیده دانست و ادامه داد: ما ویترینی از انواع و اقسام استخدامی ها و فعالیت های مختلف هستیم که از بدو تولد تا مرگ افراد را شامل می شود.

کریمی تنوع خدمات و گستردگی تخصص ها را از علل سختی فعالیت در این حوزه دانست و افزود: سلامت و امنیت دو مقوله مهم برای مردم هر جامعه هستند که اعتقاد داریم بخش مهمی از حوزه سلامت بر عهده مجموعه علوم پزشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی اعتبار 47 میلیاردی برای تکمیل بیمارستان ساوه

پیش بینی اعتبار 47 میلیاردی برای تکمیل بیمارستان ساوه