مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 فروردین 1401 ساعت 17:172022-04-11سياسي

تناقض گویی در میزان بدهی شهرداری بیرجند/ «بهترین» فرق بدهی و تعهد را نمی داند؟


ابراهیم تقی زاده رییس سابق شورای شهر بیرجند در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: برخی افراد انتخاب جاوید و بهترین را به شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی(شانا)  نسبت می دهند در حالی که انتخاب جاوید فرآیند کاملا تخصصی را پشت سر گذاشت و همه اعضای شورای پنجم شاهد و ناظر این موضوع بودند.

روند انتخاب شهردار قبلی وی بیان داشت: بررسی سوابق، رزومه اشخاص، تخصصی بودن فرد، آشنایی کامل نسبت به ضوابط و مقررات شهرسازی، دارا بودن تجربه فعالیت در امور شهرسازی و شهرداری جزو معیارهای انتخاب بود.

رییس سابق شورای شهر بیرجند عنوان کرد: افرادی که هیچگونه تخحصص و سابقه ای در این امور نداشتند حتی به فرآیند مصاحبه هم دعوت نشدند و افراد واجد شرایط انتخاب شدند.

انتخاب جاوید با 7 رأی موافق تقی زاده تبیین کرد: با توجه به بررسی سوابق و انجام مصاحبه های متعدد دو نفر واجد شرایط انتخاب و دکتر عظیمی شهردار سابق یزد که و جاوید شهردار سابق یاسوج انتخاب شدند که سرانجام جاوید با 7 رأی موافق و دو رأی ممتنع انتخاب شد.

وی در خصوص مصاحبه اخیر شهردار بیرجند مبنی بر بدهی شهرداری بیرجند، گفت: با توجه میزان موجودی و تفریقی که صورت گرفته بعد از کسر میزان بدهی ها بیش از 70 میلیارد تومان شهرداری داشته در صورتی که بهترین شهردار کنونی طی یک مصاحبه اعلام کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض گویی در میزان بدهی شهرداری بیرجند/ «بهترین» فرق بدهی و تعهد را نمی داند؟

تناقض گویی در میزان بدهی شهرداری بیرجند/ «بهترین» فرق بدهی و تعهد را نمی داند؟