مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 01:472022-04-11سياسي

شرایط برگزاری کلاس های دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد


دانشگاه تربیت مدرس شرایط برگزاری حضوری کلاس های این دانشگاه را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شیوه نامه دانشگاه تربیت مدرس آمده است که با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا، مصوبه جلسه رؤسای دانشگاه های سراسر کشور، مصوبه هیأت رییسه دانشگاه تربیت مدرس و مصوبه شورای این دانشگاه، حضوری شدن فعالیت های آموزشی تمامی دوره های تحصیلی این دانشگاه تربیت مدرس به شرح زیر انجام می شود.

برگزاری تمامی کلاس های عملی و آزمایشگاهی و دفاع از پایان نامه ها و رساله ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه با استفاده از ماسک و رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت حضوری در حال انجام است.

دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تا تاریخ 30 فروردین جهت آماده سازی شرایط خود (از جمله تعیین خوابگاه یا تأمین محل مناسب برای سکونت در محل تحصیل و .

) فرصت دارند و دانشکده های این دانشگاه نیز جهت فراهم و آماده کردن کلاس های درس و برنامه ریزی لازم جهت آموزش حضوری در تمامی مقاطع تحصیلی تا این بازه زمانی فرصت دارند.

با اعلام دانشگاه تربیت مدرس، کلیه کلاس های نظری تمامی مقاطع تحصیلی از تاریخ 30 فروردین سال جاری با استفاده از ماسک و رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری کلاس های دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

شرایط برگزاری کلاس های دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد