مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 06:472022-04-12ورزشي

اردوهای تیم ملی کبدی به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد


با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان یکی از قطب های کبدی کشور محسوب می شود اردوهای آماده سازی تیم ملی کبدی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی زادگاه کبدی کشور برگزار خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس فدراسیون کبدی گفت: با توجه به اینکه استان سیستان و بلوچستان یکی از قطب های کبدی کشور محسوب می شود اردوهای آماده سازی تیم ملی کبدی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی زادگاه کبدی کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- مجمع انتخاباتی هیئت کبدی استان سیستان و بلوچستان با حضور دکتر اورسجی رییس فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران در سالن کنفرانس دهکده ورزشی المپیک زاهدان برگزار شد.

اورسجی رییس فدراسیون کبدی در این جلسه اظهار داشت: در ابتدا باید از اداره کل ورزش و جوانان استان جهت برگزاری مجمع انتخاباتی شایسته و منظم تشکر و قدردانی کرد.

وی بیان کرد: انتخاب سکاندار جدید هیات کبدی استان، موجب خواهد شد تا خون تازه ای در رگ های کبدی سیستان و بلوچستان جاری شود.

رییس فدراسیون کبدی افزود: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از قطب های کبدی کشور محسوب می شود، اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای تیم ملی کبدی به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد

اردوهای تیم ملی کبدی به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد