مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:322022-04-12سياسي

هزار و 200 بسته گوشت نذری در بین نیازمندان کردستانی توزیع شد


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، نهمین مرحله نذر گوشت نذری در بین اعضای نیازمند کانون های مساجد استان توزیع شد.

- کامل گلباغی در گفت و گو با خبرنگار مهر از توزیع هزار و 200 بسته گوشت قربانی در ماه رمضان با حمایت مؤسسه حضرت خدیجه (س) قم در کردستان خبر داد.

وی گفت: این نذر قربانی در بین عزتمندان عضو کانون های مساجد استان توزیع می شود.

گلباغی خاطرنشان کرد: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود، توزیع نهمین محموله یک هزار و 200 بسته ای گوشت گرم به استان کردستان آغاز شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود: ذبح و بسته بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملاً بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت ترین شکل به دست محرومان انجام می شود و امروز این کمک های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در پنج شهرستان استان توزیع می شود.

گلباغی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نذورات قربانی اول ماه قمری که طی دو سال گذشته در راستای رزمایش مواسات و همدلی در استان انجام شده است، بیش از 16 هزار کیلو گرم گوشت گرم به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 200 بسته گوشت نذری در بین نیازمندان کردستانی توزیع شد

هزار و 200 بسته گوشت نذری در بین نیازمندان کردستانی توزیع شد