مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:422022-04-12بين الملل

انتقاد هند از فشار آمریکا برای کاهش خرید گاز روسیه: اروپا که بیشتر می خرد!


در میان فشارهای آمریکا بر کشورهای جهان برای کاهش خرید گاز از روسیه، وزیر خارجه هند از خرید گاز کشورش دفاع کرده و گفت، مصرف گاز روسیه در اروپا چندین برابر هند است.

- انتقاد هند از فشار آمریکا برای کاهش خرید گاز روسیه: اروپا که بیشتر می خرد! در میان فشارهای آمریکا بر کشورهای جهان برای کاهش خرید گاز از روسیه، وزیر خارجه هند از خرید گاز کشورش دفاع کرده و گفت، مصرف گاز روسیه در اروپا چندین برابر هند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، سوبرامانیام جایشانکار، وزیر امور خارجه هند بر انتقادات از هند به دلیل خرید انرژی از روسیه تاخته و گفت، این خرید برای تضمین امنیت انرژی هند لازم و ضروری است.

او در یک کنفرانس خبری مشترک با همتای آمریکایی خود و همچنین وزرای دفاع آمریکا و هند، گفت: اگر به خرید انرژی از روسیه نگاه می کنید، پیشنهاد می دهم که توجهتان را بر اروپا متمرکز کنید.

این دفاعیه در حالی مطرح شد که دولت آمریکا در حال اعمال فشار بر کشورهای سراسر جهان است تا خرید نفت و گاز روسیه را محدود کند.

واشنگتن به دنبال افزایش فشار اقتصادی بر مسکو به دلیل حمله به اوکراین است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا گفت، دولت این کشور امیدوار است که متحدان و شرکایش خرید انرژی روسیه را افزایش ندهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد هند از فشار آمریکا برای کاهش خرید گاز روسیه: اروپا که بیشتر می خرد!

انتقاد هند از فشار آمریکا برای کاهش خرید گاز روسیه: اروپا که بیشتر می خرد!