مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-12فرهنگي

«ضد» جهان مدرن را نقد می کند/ سوژه هایی خارج از مرزهای ایران


نویسنده مجموعه مستند «ضد» معتقد است که سبک زندگی ایرانیان با سبک زندگی برآمده از جهانِ غرب آمیخته شده که باید به این پدیده رویکردی انتقادی داشت.

- نویسنده مجموعه مستند ضد معتقد است که سبک زندگی ایرانیان با سبک زندگی برآمده از جهانِ غرب آمیخته شده که باید به این پدیده رویکردی انتقادی داشت.

علی نیکجو نویسنده مجموعه مستند ضد که فصل دوم آن به کارگردانی محسن کریمیان این روزها از شبکه مستند در حال پخش است، درباره این مستند به خبرنگار مهر بیان کرد: اواسط سال 99 هنگام پیش تولید فصل اول این اثر به مجموعه پیوستم، در فصل اول 10 قسمت از 20 قسمت ضد را به نگارش درآوردم اما در فصل دوم تمامی قسمت ها را من نوشتم.

وی ادامه داد: همکاری ما بدین شکل رقم خورد که محسن کریمیان سوژه ها و ایده هایی را که مدنظرش بود، مطرح می کرد و من اتودهایی می زدم تا نگاهمان به هم نزدیک شود.

به مرور که در کار جلو آمدیم، تلاش کردیم فضای ذهنی خود را به هم نزدیک تر کنیم تا بتوانیم به اصل آنچه که در ذهن داشتیم یعنی رویکرد انتقادی ضد برسیم البته این نزدیکی ذهن ها همیشه کار راحتی نبود و در مواقعی با چالش های مختلف مواجه می شدیم.

نویسنده ضد با بیان اینکه رویکرد اصلی فصل اول و دوم این مجموعه مستند با یکدیگر متفاوت نیست، مطرح کرد: نگاه انتقادی به سبک زندگی مدرن رویکرد اصلی مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ضد» جهان مدرن را نقد می کند/ سوژه هایی خارج از مرزهای ایران

«ضد» جهان مدرن را نقد می کند/ سوژه هایی خارج از مرزهای ایران